Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu spletna trgovina 5-KA, morate izpolniti obrazec za vračilo TUKAJ ali obvestiti prodajalca po e-mailu ali na tel. 070 495-524. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo artiklov ter kopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih artiklov, nakazali kupnino.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Ul. Viktorja Kejžarja 36, 4270 Jesenice
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport  ( ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bile koriščene točke zvestobe ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se uporabniku vrne kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporbnika.

Če je potrošnik ob naročilu izkoristil BREZPLAČNO POŠTNINO in želi naknadno vrniti artikle (z vračilom kupnine), recimo 2 od 3-eh artiklov, kar pomeni, da je končna vrednost nakupa manj kot 50€, potem se mu ob vračilu kupnine obračuna tudi prvotna poštnina.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 14 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.