Menjave in reklamacije

Zamenjava artikla

Postopek zamenjave je preprost. Artikel lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Zamenjava je možna za artikle, ki niso nošeni. Artikel, ki ga imate doma, zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov. Paketu priložite izpolnjen obrazec za vračilo artiklov ter kopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite, kateri drug artikel želite. Naročen artikel vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Artikel, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacija

V primeru reklamacije artikla iz naslova stvarne napake vas prosimo, da artikel vrnete v originalni embalaži in priložite izpolnjen obrazec za vračilo artiklov, v katerem opišete napako, ki ste jo zaznali na artiklu. Paketu priložite tudi kopijo računa. V reklamacijo sprejmemo samo očiščena oblačila in ostalo. Vrnjen artikel bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije. 5-ka ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju artikla. Za vse stvarne napake odgovarja podjetje.

Obrazec za vračilo artiklov je uporabniku na voljo TUKAJ

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji artiklov ne pozabite priložiti obrazca in kopije računa.

Artikle pošljite na naslov:

5-ka, spletna trgovina

Razgledna pot 8

4270 Jesenice

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti: info@5-ka.si