Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine 5-KA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine 5-KA, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 

Varstvo osebnih podatkov nam je pomembno!

Verjetno ste že slišali , da 25.5.2018 v vseh državah članicah EU stopa v veljavo Regulation Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (General Data Protection  - GDPR). Ta bo prebivalcem EU omogočila nadzor nad njihovimi osebnimi podatki in poenotila ter dvignila raven osebnih podatkov. Tega se z vami že veselimo, saj sta zaupnost osebnih podatkov in vaša zasebnost za nas najbolj pomembni.

Več informacij o varstvu osebnih podatkov je na voljo na povezavi TUKAJ

1. Uporabniki spletne trgovine 5-KA

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino 5-KA prek elektronske pošte postane obiskovalec gost trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino 5-KA pa postane član trgovine. Tako gost kot član pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini 5-KA. 

Ob registraciji v spletno trgovino 5-KA kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@5-ka.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

2. Dostopnost informacij

Spletna trgovina 5-KA se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

3. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino 5-KA in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku oddaje naročila, ko 5-KA kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino 5-KA kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku StudioFACA in je kupcu dostopna na sedežu podjetja.

4. Načini plačila

Spletna trgovina 5-KA omogoča naslednje načine plačila:

Pri posameznih naročilih (naročila večja od zneska 100 EUR) si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun spletne trgovine 5-KA po ponudbi/predračunu.

Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Na prevzemnih mestih pred pošto Jesenice je možno plačilo z gotovino.

Več informacij dobite TUKAJ.

5. Izdaja računa

Spletna trgovina 5-KA kupcu priloži račun v paket z naročenimi artikli. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

6. Cene

Cene artiklov tako za goste kot člane spletne trgovine 5-KA so enake.

Cene ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan po 94. členu o ZDDV-1

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

7. Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine 5-KA in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani.

Uporaba kode za popust:

8. Točke zvestobe

Z vsakim nakupom kateregakoli artikla v spletni trgovini 5-KA pridobite 1 ali več točk. Točke se z vsakim naslednjim kupljenim artiklom seštevajo in z določenim številom točk lahko brezplačno dobite željeni artikel oz. plačate izbrani artikel s točkami. Lahko pa s točkami uveljavite popust pri izbranem artiklu (tudi za 1 točko). Pri vsakem artiklu je napisana cena in cena v nagradnih točkah. Edini pogoj za pridobitev točk je registracija v spletno trgovino 5-KA.

PRIMER:

Ženska majica    cena: 9,99€

                          cena v nagradnih točkah: 100

- če uveljavite 100 točk dobite majico brezplačno

- če uveljavite 5,10,15,20......točk  dobite 5%, 10%, 15% .... popusta 

 

9. Darilni bon

Darilni bon bo obdarovancu posredovan po nakazilu kupnine na naš račun. Obrazec za pridobitev darilnega bona dobite TUKAJ.

10. Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu spletne trgovine 5-KA so na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Spletna trgovina naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. 5-KA lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih 5-KA nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do spletne trgovine 5-KA. Prek elektronske pošte spletna trgovina kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči trgovini, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Spletna trgovina 5-KA ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih spletna trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odposlano

Spletna trgovina 5-KA v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 070 495524 ali po e-mailu na naslov info@5-ka.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

11. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@5-ka.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo TUKAJ

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Ul. Viktorja Kejžarja 36, 4270 Jesenice ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca. Priložite tudi kopijo računa in obrazec za odstop od pogodbe artiklov.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bile koriščene točke zvestobe ali koda za popust se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Menjava blaga: stroške morebitnega vračila blaga krije kupec (velja tako za menjavo, kot v primeru odstopa od pogodbe). V primeru, da ste kupili artikel, ki bi ga želeli menjati z drugim artiklom, nam napišite sporočilo na info@5-ka.si, kjer se bomo dogovorili za podrobnosti.

12. Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

13. Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si spletna trgovina 5-KA pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito. Več o dostavi najdete TUKAJ

14. Varovanje osebnih podatkov

Spletna trgovina 5-KA se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Več informacij dobite TUKAJ.

15. Komunikacija

Spletna trgovina 5-KA bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.