5-KA, trgovina z oblačili

Dostava

Delamo vse, da zagotovimo hitro in varno pošiljko vašega naročila. Ker so naši dobavitelji oblačil iz EU, lahko podaljšane čakalne dobe na številnih evropskih mejnih prehodih vplivajo na naše dostavne roke. Naš pogodbeni partner za dostavo naročil je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si spletna trgovina 5-KA pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito. Sistem spletne trgovine 5-KA je zastavljen tako, da vas sproti obvešča v kateri fazi je vaše naročilo. Ko boste na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo, da je vaše naročilo bilo odposlano, bo to pomenilo, da je blago bilo tudi dejansko  odposlano  in od takrat naprej lahko naročeno blago pričakujete v roku 1 - 2 delovnih dni.

Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,15 €. Temu se lahko izognete s plačilom po predračunu, s plačilom prek spletne banke in banke. P​ri plačilu po povzetju Pošta Slovenije d.o.o. zaračuna stroške nakazila - enako kot če bi položnico plačali na pošti. V primeru, da vas ni doma vam poštar pusti obvestilo o prispeli pošiljki s katerim na pošti prevzamete svoj paket.

Predvidena dostava je večinoma 1 - 3 delovnih dni, v kolikor so artikli na zalogi. Naročila oddana do 15.00h se lahko odpošljejo isti dan.  Če je artikel na zalogi pri dobavitelju se čas dostave lahko podaljša do 3 delovne dni. 

Stroški pošiljanja in pakiranja za ozemlje SLOVENIJE so od 1.1.2021 BREZPLAČNI oz. stroške prevzamemo mi.

 

  • NEPREVZEM NAROČENEGA   (ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo na pošto, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da je pošiljka odposlana.Če vam poštar osebno paketa ne more predati, vam v nabiralnik pusti obvestilo o prejeti pošiljki. Čas za prevzem naročenega na pošti je 15 dni. Tako dolgo vas paket čaka in če ga ne prevzamete, se le-ta vrne na naš naslov. Če iz kakršnega koli razloga obvestila od poštarja nimate, nas prosim kontaktirajte na info@5-ka.si ali pokličite na tel.070 495524 ali 040 836981 in posredovali vam bomo podatke s katerimi lahko paket dvignete brez tega listka. 

 

  • POSLEDICA NEPREVZEMA  (vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame nam povzroči dodaten strošek, ki ga moramo plačati (stroški pošiljanja + stroški pakiranja + stroški vračanja). Takšni stranki v prihodnosti vnovična naročila odpremimo le po predhodnem plačilu prek predračuna. Plačilo po povzetju žal ni več možno! Namensko povzročanje škode z naročanjem in neprevzemom naročenega (lažna naročila) se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljno obravnavo kot zlorabo).

 

  • PREKLIC NAROČILA (uporabnik lahko prekliče naročilo do oddaje pošiljke. Preklic je možen preko našega emaila: info@5-ka.si, pri čemer mora biti navedena številka naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu).